Обратно на работа! Получи още -5% отстъпка за дъждобрани и якета с код: SEPT1

Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ
 
1. Онлайн магазин е www.rabotnioblekla.bg. 
2. Същият се обслужва от Спално Бельо БГ 2016 ЕООД регистрирано в търговския регистър с ЕИК 205622862.
3. Спално Бельо БГ 2016 ЕООД е франчайзполучател на Палтекс ЕООД и Паладиум ЕООД , което прави онлайн магазина официален за гореспоменатите търговски дружества. Палтекс ЕООД и Паладиум ЕООД са доставчик на стоката, която потребителя пазарува, както и официален вносител.
4. Пазарувайки от www.rabotnioblekla.bg клиентът се съгласява с общите условия на онлайн магазина. Общите условия регламентират отношенията между Спално Бельо БГ 2016 ЕООД в ролята на търговец и клиентите на онлайн магазина. 
5. Клиентите на онлайн магазина могат да бъдат наричани още потребители по смисъла на Закон за защита на потребителите.
6. Авторски права на онлайн магазина: 
- Снимките , информацията находяща на сайта са само за лично ползване , забранено е свалянето на снимки , копирането на текстове без писменото съгласие на търговеца.
- Продуктовите снимки в онлайн магазина и описанията на продуктите са собственост на Палтекс ЕООД и Паладиум ЕООД и са преотстъпени за използване към Спално Бельо БГ 20016 ЕООД , тяхното сваляне, копиране от сайта е забранено без писмено съгласие на някое от гореспоменатите дружества.
- Информацията на сайта може да бъде променяна от търговеца без предизвестие, без предупреждение. Потребителят се съгласява с направените промени в съответствие с действащите закони. 6.4
- В рамките на европейското и българско законодателство онлайн магазинът не носи отговорност за нанесени щети , загуба на компютърна памет или пропуснати ползи в следствие използването сайта.
- Авторското и интелектуално право върху онлайн магазина не подлежи на използване от трети лица и е защитимо от закона. То не се предоставя за използване , потребителите могат да снимат , принтират страници от сайта , но не следва да премахват идентифициращите марки и знаци на продукти , категории и марки.
7. Цени, плащане, доставка, поръчка
- Клиентът заплаща поръчката в български лева с включен ДДС (данък добавена стойност) ЗДДС.
- В цените не се съдържа допълнителна бродерия , щампа , индивидуална изработка и други допълнителни екстри освен ако не са изрично описани от онлайн магазина.По подразбиране тези екстри се заплащат допълнително. 
- При ценообразуването в онлайн магазина и изписването на фактурите е възможна разлика до 0.05ст. Разликата е породена от различните софтуери, които използва търговеца.
- Търговецът си запазва правото да променя цените по всяко едно време. Потребителят заплаща цената на продуктите по времето , когато е пуснал поръчка в онлайн магазина.
- Онлайн магазинът пуска намаления като потребителят следва да обърне внимание на цената , която не е задрасквана. Намаленията се пускат за определен период, акция, промоция или до изчерпване на количествата на съответния артикул.
- Плащането на поръчката се извършва чрез Пощенски паричен превод през куриерска фирма Еконт ( сумата се предоставя при получаване на пратката ) или по банков път.
- Потребителят заплаща пълната сума на поръчката като в нея се включва стойността на артикула с включено ДДС и цената за доставка ( ако тя не е безплатна ).
- Поръчката се извършва от потребителя ( ползвателя ) на онлайн магазина.
8. Етапи на поръчка в www.rabotnioblekla.bg:
- Пускане на поръчка – поръчката се счита за пусната след като потребителя успешно добави в кошницата на сайта желаните от него продукти, попълни необходимите данни изискани от търговеца в кошницата и натисне бутона ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА.
- След като поръчката е успешно приета в системата на онлайн магазина , служител на същия проверява и подсигурява наличност на поръчания артикул/и и потвърждава поръчката по телефона в разговор с потребителя.
- Онлайн магазинът не носи отговорност ако поръчан артикул не е наличен. Служителите на онлайн магазина се задължават да проверят артикула и да предупредят клиента за актуална наличност.
- След като поръчката се потвърди по телефона тя се изпраща по куриерска фирма Еконт в обявените в сайта срокове ( условия за доставка и плащане )
9. Работното време на онлайн магазина е от Понеделник до Петък от 9.00 до 18.00 часа., служителите на онлайн магазина почиват на всички официални празници. Поръчки се потвърждават само през работни дни и в гореспоменатите часове. 
10. Онлайн магазинът обслужва всяка точка в страната. Поръчките се изпращат само за територията на Република България.
11. Договор от разстояние между потребителя на онлайн магазина и Спално Бельо БГ 2016 ЕООД, право на отказ от договор:
- Счита се за сключен с потвърждаването на поръчката по телефона от служител или представител на гореспоменатото дружество
- Търговецът не се счита за отговорен ако потребителят представи грешни или неверни данни за, с което попречи да се изпълни договора ( поръчката )
- Потребителят има право да се откаже от този договор до 14 дни от датата на доставка на поръчката. Не е нужно отказът да е обоснован с причина, обезщетение не се дължи. Клиентът не дължи разходи с изключение на разходите по чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от Закона за защита на потребителите. Той обаче трябва да уведоми дружеството за своето желание.
- Формуляр за отказ от договор по приложение № 6 от ЗЗП можете да намерите на страницата на Комисия за защита на потребителите: https://www.kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki.
- Потребителят е задължен да изпрати стоките до 14 дни и не по-късно от този срок към дружеството или упълномощено от него лице. Дружеството може да задържи заплатените суми докато не получи изпратената стока или доказателство за изпращането на стоката ( товарителница или друг удостоверяващ изпращането документ )
- Потребителят не дължи куриерски разходи ако упражни правото си на отказ от договора по чл. 52 от ЗЗП. Същият обаче е задължен да избере най-евтиният вид стандартна доставка, която предлага търговеца. Дружеството не се задължава да възстанови на потребителя допълнителни разходи за различни видове доставка по-скъпа от предлаганата.
- Потребителят може да упражни правото си на отказ по чл.52 ЗЗП и само за част от получената поръчка. В такъв случай обаче търговецът не е задължен да поема куриерските услуги на потребителя.Договорът остава в сила за останалите артикули от поръчката.
- Ако се откаже от правото си на отказ , потребителят е задължен да предупреди търговеца.
12. Рекламации и връщане на стока
- Стока получена от www.rabotnioblekla.bg се връща след попълване формуляра най-долу в сайта Рекламации
- След като формулярът е успешно попълнен и пуснат към онлайн магазина, потребителят получава входящ номер и очаква телефонно потвърждение на рекламацията до 7 дни.
- Търговецът дава пълни инструкции на потребителя как и къде да върне пратката, ако е необходимо вика куриер на потребителя, който да го посети на точен адрес, оказва съдействие на потребителя за възстановяване на заплатена от него сума.
- Онлайн магазинът възстановява сумите с паричен превод през куриерска фирма Еконт или по банков път в зависимост от желанието на клиента. Възстановяване на суми през получени пратки по фирма Спиди се възстановяват по банков път или с паричен превод през Еконт.
- Връщането на сума с наложен платеж се извършва веднага след взимане на пратката от куриера, връщане на сумата по банков път се извършва до 30 дни от получаване на пратката от потребителя.
- Връщайки стоката клиентът е задължен да постави към нея документ за платен пощенски паричен превод от куриерска фирма еконт или данъчна фактура ако стоката е платена по банков път.
- Стоката не трябва да е с нарушена цялост , да има странен мирис и следва да е в запазен търговски вид.
- Стоката не трябва да е прана, гладена и да е имало контакт с нея, който би нарушил нормалния и вид.
- За продуктите с дефект , скрит дефект дружеството поема пълните разноски на потребителя по повод връщането му , неговата замяна или възстановяване на сумата платена за него.
- Потребителят дължи връщане на подаръка за поръчката си ако след връщане на артикул или цялата поръчка сумата му падне под необходимата за получаване на подарък или вид подарък.
- Потребител е физическо лице по Закон за защита на потребителите, юридическите лица нямат право на замяна и връщане.
13. Подаръци
- Онлайн магазинът дава възможност на потребителя да спечели подарък за своята поръчка.
- Подаръкът и неговия вид се определят спряно сумата на поръчката извършена от потребителя.
- Подаръкът е винаги един брой за поръчка и потребител.
- Подаръците важат само за поръчки на работно облекло, обувки и ръкавици. За поръчките с артикули по запитване, клиентите на едро и др., офертата не е валидна и те нямат да се добавят.
14. Общи положения
- За неуредените в тези общи условия въпроси се прилага действащото законодателство на Република България.
- За неуредените спорове, както и тълкуването на общите условия подлежи на споразумение между дружеството и потребителя. При невъзможност за споразумение споровете се разрешават от компетентния орган Комисия за защита на потребителите ; компетентния съд в Република България или европейската платформа за разрешаване на онлайн спорове между търговец и потребител - http://ec.europa.eu/od
 
За връзка с Комисия за защита на потребителите: адрес гр. София ул. Врабча 1 ПК 1000 ; интернет страница www.kzp.bg ; имейл info@kzp.bg ; тел. 02/9330565
 
- Дружеството може да публикува реклами и банери свързани с дейността си и в съобразност с действащите закони.
- Всеки текстилен производител ( съдружник ) в онлайн магазина притежаващ сертификат за качество ISO допуска +- 5% по ISO от размер на всички текстилни продукти от обявеното като описание или етикет на продукта . Таблиците използвани за обувки и дрехи са общи, възможно е разминаване с реалните размери на продуктите.
 
Настоящите общи условия целят да подпомогнат потребителя по повод неговото пазаруване в www.rabotnioblekla.bg и да дадат сигурност на покупката.